Також ця акція
спрямована на стимулювання військовослужбовців до сумлінного виконання
службових обов'язків, розвиток авіаційних традицій і поліпшення
військово-патріотичного виховання». Відомо, що першими штурманами стали
офіцери артилерії тоді ще армії царської Росії в 1910-х роках. Причому
на цю роль обирали виключно тих, хто не тільки вмів коригувати ведення
вогню на практиці, але і володів математичними знаннями. Під час Першої
світової війни бомбардири перекваліфікувалися в навігатори і стали
забезпечувати льотчиків польотними картами. Бурхливий розвиток
штурманської служби авіації України, що входила тоді до складу СРСР,
довелося на 20-30-ті роки минулого століття. В той період був здійснений
переліт з Москви в Нью-Йорк, а також політ по складній трасі «Москва —
Анкара — Тбілісі — Тегеран — Термез — Кабул — Ташкент». Впоратися з цими
маршрутами льотчикам допомогли штурмани, які розрахували параметри
польотів з граничною точністю. Штурмани користуються повагою і в наш час
— не в останню чергу завдяки складності роботи. В обов'язки фахівців
цієї професії входить збір великої кількості даних, які штурман повинен
проаналізувати, зіставити і видати пілоту у вигляді трьох цифр: курсу,
висоти та швидкості польоту, — завдання непросте і украй відповідальне.
Немає коментарів:
Дописати коментар